پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح چهارمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در منطقه چهاردانگه

0

 به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ، مراسم افتتاح چهارمین المپیاد درون مدرسه ای به مناست هفته تربیت بدنی و ورزش    در روزهای یکشنه برای پسران و دوشنبه برای دختران   با حضور نیکزاد معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش در  منطقه چهاردانگه برگزار شد

 خلیلی سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه تربیت بدنی در حاشیه این مراسم گفت: طرح المپیاد ورزشی ابتکاری بی بدیل درباره ترویج ورزش و تشویق دانش آموزان به حضور در فعالیتهای ورزشی است. که جهش در آینده ورزش کشور را رقم می زند.

وی افزود: بهترین سن برای دریافت آموزش و نهادینه شدن ورزش در افراد ایام کودکی و نوجوانی است. مدارس فرصت بی نظیری را برای خط مشی گذران حوزه سلامت و تندرستی فراهم می کنند تا نسل آینده را به سوی سلامتی، نشاط، آگاهی و اخلاق محوری رهنمون سازند.

 او همچنین از توجه به درس تربیت بدنی به عنوان عمود اصلی کارهای معاونت تربیت بدنی و سلامت یاد و بیان کرد: طرح های حیاط پویا، ورزش صبحگاهی  از دیگر اقدامات موثر در این دوره هستند.

قرائت سوگندنامه المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای از دیگر برنامه‌های این مراسم بود که در آن دانش آموزان سوگند یاد کردند تا تمام تلاش و توان خود را در راستای ایجاد وظایف خود به کار بگیرند.

اهتزار پرچم چهارمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای، روشن شدن مشعل این دوره از المپیاد و همخوانی سرود المپیاد از دیگر بخش‌های این مراسم بود که توسط دانش اموزان انجام شد.

در چهارمین المپیاد درون مدرسه ای دانش آموزان در رشته های مجاز آموزشگاهی از جمله بسکتبال، فوتبال، والیبال،  فوتسال، تنیس روی میز و رشته طناب زنی و بازیهای بومی و محلی به رقابت می پردازند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.