پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح پروژه های عمرانی در بخش چهاردانگه با حضور استاندار و سردار بابایی

0

دکتر مرتضی جعفری ، بخشدار چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه گفت: فردا دوشنبه 16 بهمن 1396  به یمن سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در پنجمین روز دهه مبارک فجر با حضور مهندس اسلامی استاندار مازندران، سردار بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران، سردار حزنی فرمانده قرار گاه محرومیت زدایی کشور   فرماندار شهرستان ساری، مسئولین استانی و شهرستانی، امام جمعه محترم و مدیران بخش، دهیاران و شورای اسلامی روستاهای بخش چهاردانگه ،تعدادی پروژه  برای محرومیت زدایی از چهره دهستان پشتکوه چهاردانگه افتتاح می شود.

مسئول سیاسی بخش افزود، به دستور مقام معظم رهبری برای زدودن فقر و محرومیت از کشور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 1000 نقطه را در کشور شناسایی کرد. که 100 نقطه ی آن اجرایی شده که سه نقطه در استان مازندران قرار دارد که شامل دهستان پشتکوه بخش چهاردانگه، دهستان شهداء  بهشهر ودهستان 3000 هزار تنکابن می باشد.

بخشدار چهاردانگه پروژ هایی که فرا در بخش چهاردانگه افتتاح می شود را به شرح ذیل اعلام کرد:

1- افتتاح آسفالت راه روستایی برد به طول سه کیلومتر

2- احداث خط انتقال برق کشاورزی برای استخر آب در روستای برد

3- احداث استخر آب برای آبیاری باغات در روستای برد.

4- اجرای لایروبی قنات آب  برای مصارف کشاورزی به طول 900 متر در روستای پشرت

5- بهسازی قنات برای آب شرب  به طول 100 متر در روستای کوات

6- احداث کانال بتنی به طول 500 متر در روستای ولویه بالا

7- احداث کانال بتنی به طول 500 متر در روستای ولویه پایین

8- احداث غسالخانه در روستای اراء

9- احداث 5 واحد مسکونی برای محرومین در روستاهای کردمیر و چالو

10- احداث پل برای روستای برد

دکتر جعفری درباره میزان و منایع بودجه تخصیصی برای این پروژه ها گفت: منابع مالی این پروژه ها از خودیاری مردم، بودجه دولتی و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه تامین شده است که انشا الله ارقام دقیق و پروژه های افتتاحی به سمع مردم شریف چهاردانگه اطلاع رسانی می شود.

بخشدار چهاردانگه در چایان اظهار داشت ، امیدوارم با تلاش هایی که در حال انجام است محرومیت از چهره بخش چهاردانگه که پتانسیل بالایی برای توسعه و پشرفت دارد زدوده شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.