پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح قرارگاه جهادی امام هادی (ع) در مازندران به‌روایت تصویر

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر، این قرارگاه با حضور محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مسئولان سپاه استان و شهرستان، فرماندار و اعضای روحانیت و بسیجی مازندران در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر برگزار شد.

هدف از تشکیل این قرارگاه در واقع مقابله با آسیب‌های اجتماعی در کشور و استان بوده که مقرر است با حضور نیروهای بسیجی و طلبه اقدامات موثری در قرارگاه مورد نظر صورت گیرد.

حجت‌الاسلام سید مرتضی پورعلی که مسئولیت این قرارگاه استانی را عهده دار شده گفت: این قرارگاه با هدف مقابله با کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان مازندران شکل گرفت. به‌زودی نخستین مجمع عمومی قرارگاه جهادی الهادی(ع) جهت تعیین مسئولیت‌ها و واگذاری ماموریت‌ها با حضور فعالان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی مازندران تشکیل شد.

مدیر قرارگاه جهادی مردمی الهادی(ع) مازندران گفت: این قرارگاه متشکل از گروه‌های مردم‌نهاد استان بوده که یک هدف واحد را دنبال می‌کنند و تمامی ماموریت‌ها توسط اعضا و هیئت امنا اجرایی می‌شود. همچنین قرارگاه در حوزه‌های و حجاب، تحکیم خانواده، ازدواج و طلاق فعالیت دارد.

پورعلی با بیان اینکه با تشکیل این قرارگاه، اجماعی بین گروه‌های مردم‌نهاد استان که در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی فعالیت دارند، ایجاد می‌شود، خاطرنشان کرد: این موضوع به‌عنوان یکی از اهداف تشکیل این قرارگاه نیز محسوب می‌شود. تبادل افکار، نیروها و محتوا، رصد گروه‌های مردم‌نهاد استان که تحت حمایت هیچ نهادی نیستند و همراهی مسئولان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی مازندران از دیگر اهداف تشکیل این قرارگاه جهادی است.

نتهای پیام/ ز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.