پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اراده جدی برای آزادسازی سواحل وجود ندارد

0

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که اراده جدی در آزاد سازی سواحل مازندران وجود ندارد گفت: محکوم به گردشگری در استان مازندران هستیم.

قاسم احمدی لاشکی در گفت و گو با ایسنا با بیان این‌که ساحل و دریا جزو انفال بوده و باید مورد استفاده همگانی قرار گیرد، گفت: مجلس هشتم سازمان عمران توسعه سواحل را طبق قانون راه‌اندازی کرد و در استانداری مازندران مستقر شد تا از فشار عده‌ای ناآگاه بر سواحل پیشگیری شود.

وی با ابراز این عقیده که دولت در بخش سواحل کم کاری کرد و نتوانست اساسنامه سواحل را بنویسد که باعث آسیب‌پذیری آن شده است، تصریح کرد:  سواحل نیازمند طرح و برنامه جامع است تا از غصب و ایجاد شغل‌های کاذب در آن جلوگیری و شأن سواحل حفظ شود.

لاشکی افزود: اراده جدی در آزادسازی سواحل مازندران وجود ندارد و اگر از حالت نمایشی کار کردن خارج شویم سواحل یکی از بهترین آورده‌های پس از انقلاب برای مردم است.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس با اشاره به این که دولت برای پروژه‌های نیمه کاره غرب مازندران باید سریع‌تر اقدام کند، تصریح کرد: محکوم به رونق گردشگری در استان مازندران هستیم هرچند دو قطب اصلی گردشگری مازندران جنگل و دریا بوده ولی برای این دو قطب نیز برنامه خوبی تعریف نشده است.

احمدی لاشکی یادآور شد: دولت  باید استان‌های غربی مازندران را تحت عنوان یک استان گردشگری خاص تعریف کند که آورده اقتصادی بزرگی برای کشور دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.