پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اختصاص بودجه به صنعت گردشگری با تاکید بر ادامه روند بهسازی چشمه سورت

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از خبرنگار ایلنا، مجید حسین زادگان در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان ساری در سالن اجتماعات فرمانداری با اشاره به اینکه 70 میلیارد تومان اعتبار به فرمانداری ساری اختصاص یافته است ،اظهار داشت: این میزان اعتبار در بخش های اقتصاد مقاومتی، خدمات رسانی و جهت گیری توسعه مناطق شهری و روستایی در جهت رشد متوازن و جبران عقب ماندگی و اتمام پروژه های نیمه کاره برای سال 96 در نظر گرفته شده است

وی افزود: اعتبارات امسال نسبت به سال گذشته 20 میلیارد تومان افزایش داشته است ،ضمن اینکه 236 میلیارد تومان برای اتمام پروژه های نیمه تمام لازم است.

فرماندار ساری با بیان اینکه تاکید بر اتمام پروژه های نیمه تمام در اولویت برنامه های ما قرار دارد،گفت :اعتبار مربوطه در جهت ادامه روند احداث پروژه هایی که از پیشرفت فیزیکی 60 درصد برخوردار هستند اختصاص می یابد.

وی افزود: در راستای ارتقای صنعت گردشگری بخشی از این بودجه به حوزه گردشگری باتاکید بر ادامه روندبهسازی چشمه سورت در بخش چهاردانگه در نظر گرفته شده است.

حسین زادگان به دستگاههای اجرایی تاکید کرد که اعتبارات موجود صرفا در جهت همان پروژه مورد نظر تعریف شود.

وی گفت:بر اساس الزامات قانونی ابلاغی بودجه در بحث اعتبارات تخصیص یافته تاکید شده است تا از این میزان اعتبار ،یک درصد به پایگاه مقاومت بسیج ،5 تا 8 درصدبه بنیاد مسکن و 10 درصد به آب روستایی اختصاص  یابد.

فرماندار ساری افزود: اعتبارات شهرستان نسبت به استان سال گذشته 13.5 درصد بوده است که  امسال به 14.5 درصد افزایش پیدا کرده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.