پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجرای طرح هر جمعه یک محله خوب در رامسر

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا ، مظاهرباقر سلیمی در طرح هر جمعه یک محله خوب در محله توساسان رامسر با بیان اینکه این طرح به منظور شناسایی مشکلات، نشاط و سلامت اجتماعی، مشارکت شهروندی و تنظیف و پاکسازی انجام می‌شود، اظهار کرد: شهرداری با استفاده از نیروهای توانمند به منظور برطرف کردن مشکلات شهروندان و در راستای توسعه شهر و محلات با برنامه ریزی مناسب فعالیت می‌کند و در این زمینه به مشارکت شهروندان نیز نیازمند است.

وی با اشاره به اینکه افزایش مشارکت شهروندان در مدیریت شهری در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: پاکسازی و بهسازی محلات و آموزش های تفکیک زباله از مبدا موجب تسهیل خدمات شهری می شود.

شهردار رامسر با اشاره به اینکه تفکیک زباله باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: به منظور تفکیک زباله، شهرداری هزینه های فراوانی پرداخت می‌کند که با فرهنگ سازی مناسب در تفکیک زباله تر و خشک موجب کاهش هزینه ها و پیشرفت دیگر امورات شهری می شود.

باقرسلیمی اظهار کرد: ایجاد پارک های محله ای با توجه به داشتن زمین مناسب از سوی شهرداری و خیران در دستور کار قرار دارد تا کودکان اوقات فراغت خود را در آنجا سپری کنند.

وی گفت: آسفالت کوچه ها در حال انجام بوده و در مکان‌هایی که عقب نشینی مناسب دارند شن ریزی انجام می‌شود تا تعریض کوچه ها نیر صورت بگیرد.

شهردار رامسر افزود: عقب نشینی کوچه ها به عنوان یک معضل محسوب می‌شود و نیازمند تعامل شهروندان بوده تا شهرداری و شورای شهر با اعطای تسهیلات موجب رفع مشکلات شود.

باقرسلیمی با بیان اینکه لایه روبی انهار با توجه به آبگرفتگی معابر و بارش های شدید باران در رامسر انجام شد، گفت: سدمعبر ماشین‌آلات سنگین در خیابان توساسان موجب خطراتی بوده که سبب تصادف می شود و که جلوگیری از آن در دستور کار قرار دارد.

شهردار رامسر تصریح کرد: شهرداری رویکرد جدیدی در ارائه خدمات به شهروندان دارد که با کمبود منابع و بودجه نیازمند کمک شهروندان در پرداخت به موقع عوارضات است.

باقرسلیمی با بیان اینکه شهر توریستی گردشگری رامسر دارای ظرفیت های خوب در بخش گردشگری است، گفت: با استفاده از طرح های گردشگری مناسب و در راستای رونق چرخه اقتصادی و اشتغالزایی نیازمند تحرک پذیری و نوآوری هستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.