پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آمریکا به دنبال دائمی کردن برجام است/تحریم‌ها پس از برجام برداشته نشد

0

پایگاه خبری چهاردانگه، حجت‌الاسلام یوسف‌علی تیموری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کیاسر اظهار کرد: اهل تقوا مشتاق بهشت هستند و در این زمینه تلاش‌های زیادی انجام می‌دهند.

وی با اشاره به هشدارهای هواشناسی مازندران در ارتباط با طوفان اخیر، تصریح کرد: مانور بسیار خوبی برگزار شد و میزان آمادگی‌های مسؤولان شهری سنجیده شد.

امام جمعه چهاردانگه با اعلام اینکه شورای شهر و شهردار برای توسعه و آبادانی این شهر باید برنامه‌ بلند مدت و کوتاه مدت تدوین کنند، افزود: این برنامه باید در اختیار مردم قرار گیرد و هر سه ماه گزارش کار از روند فعالیت‌های ارائه دهند.

این مسؤول اضافه کرد: زیبنده شهر کیاسر نیست که پس از گذشت چهار سال توسعه‌ای در شهر نداشته باشیم.

تیموری خواستار مشارکت مردم در توسعه شهر شد و گفت: شهردار درخواست کرد که بنده بحث پرداخت عوارض را در نماز جمعه مطرح کنم و انتظار است که این موضوع مورد توجه شهروندان کیاسری قرار گیرد.

وی در ارتباط با یاوه‌گویی‌های ترامپ در ارتباط با برجام و جمهوری اسلامی ایران، افزود: مردم ما به خوبی به این یاوه‌گویی‌ها به صورت منسجم پاسخ دادند.

امام جمعه چهاردانگه ادامه داد: موضع‌گیری مناسب مردم حکایت از داشتن بصیرت و آگاهی عامه مردم است، ملت برای دفاع از کشور آماده هر نوع فداکاری است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: ابراز پشتیبانی مردم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان از مردمی بودن این نهاد انقلابی است.

تیموری یادآور شد: به نظر می‌رسد که آمریکا و غرب از مردم ایران و سپاه پاسداران سیلی محکم خورده است و این سر و صداها به همین دلیل بلند می‌شود.

وی اضافه کرد: دشمن می‌داند که برجام به نفع آنها است و این یاوه‌گویی‌ها برای افزایش فشار مضاعف دیگر به ایران اسلامی است.

امام جمعه چهاردانگه با اشاره به همراه شدن دیگر کشورهای اروپایی با برجام، افزود: هدف آنها این است که مسؤولان ما را پای میز مذاکره بکشانند و امتیازاتی دیگری کسب کنند.

این مسؤول با اشاره به امتیازاتی زیادی که در مسئله هسته‌ای به کشورهای مذاکره کننده دادیم، بیان کرد: حضور جاسوسان در تیم مذاکره کننده باعث ایجاد خسران برای کشور شد.

تیموری خاطرنشان کرد: قرار بود با برجام تحریم‌ها برداشته شود که حداقل ما در حال حاضر رفع تحریمی نمی‌بینیم.

وی یادآور شد: آمریکا و متحدانش تلاش دارند که برجام را دائمی کرده و تا ابد ایران در حوزه هسته‌ای فعالیتی نداشته باشد و ساخت سلاح‌های موشکی ما را محدود کنند.

امام جمعه چهاردانگه در پایان با اشاره به دیدار  اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با نخبگان کشور گفت: معظم‌له در این دیدار حساسیت‌های را به خوبی مطرح کردند و نقاط کلیدی زیادی را یادآوری کردند./ فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.