پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آمبولانس هوایی در کیاسر مستقر می‌شود

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از تسنیم ، سید عباس موسوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران امروز در حاشیه بازدید از مرکز درمانی 10 تختخوابی و مرکز بهداشت منطقه محروم کیاسر  از نزدیک با مشکلات بهداشتی و درمانی کیاسر آشنا شد.

وی از استقرار آمبولانس هوایی پس از آماده‌سازی پد هلی کوپتر در کیاسر برای خدمات اورژانس در این شهر خبر داد و به اختصاص کد جدید برای اورژانس منطقه چهاردانگه اشاره کرد.

موسوی بیان کرد: کد جدید اورژانس شامل دو نفر کارمند آمبولانس بوده که مشکل حمل و نقل بیماران را به مراکز بیمارستان‌های ساری تسهیل می‌کند

سید حسن موسوی کیاسری رئیس کمیسیون بهداشت شورای اسلامی شهر کیاسر  نیز به مشکلات بهداشتی منطقه چهاردانگه شهر کیاسر اشاره کرد و گفت: برای انتقال بیمار توسط اورژانس به مراکز درمانی مشکلاتی وجود دارد که باید این مشکل توسط دانشگاه برطرف شود.

وی با بیان اینکه استقرار پزشک خانواده در شهر کیاسر هزینه درمان را کاهش می‌دهد، گفت: نامه ای به وزارت بهداشت ارسال کردیم اگر مورد موافقت قرار گیرد پزشک‌خانواده را در کیاسر مستقر خواهیم کرد.

موسوی کیاسری به مشکلات موجود در داروخانه شهر کیاسر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر یک داروخانه در منطقه مسقر بوده و این داروخانه فاقد مسئول فنی بوده و به صورت شبانه روزی فعالیت ندارد.

رئیس کمیسیون بهداشت شورای شهر کیاسر از عدم حضور تمام وقت پزشکان در طول هفته در مرکز درمانی شهر کیاسر انتقاد کرد و خواستار پیگیری این موضوع از سوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.