پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی مازندران

0

وی گفت: ممنوعیت تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز سه شنبه 15 آبان ماه آغاز و  تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه 20 آبان ماه از محورهای “کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه” و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

وی یادآور شد: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 18 آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور هراز، تصریح کرد: تردد تمامی کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی  از ساعت 8 صبح تا 24 روزهای، پنجشنبه و جمعه در این محور ممنوع است.

قدمی افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 تا24 روز جمعه 18 آبان ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 15 تا 24 همان روز با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد در این محور از ” آب اسک” به رودهن به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران ، همچنین در مورد محدودیت ترافیکی در محور سوادکوه نیز خاطرنشان کرد: تردد تمامی تریلرها به استثنای تریلی های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24  جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.