پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز تشییع پیکر دو تن از شهدای گمنام دفاع مقدس در شهر کیاسر

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساعت ۱۷ امروز یک شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵با حضور حجت الاسلام دکتر تیموری امام جمعه بخش چهاردانگه، سلطانی بخشدار و دیگر مسئولین بخش،  مردم ولایتمدار بخش چهاردانگه، خانواده معزز شهدا، تشییع پیکر مطهر دو الاله عاشق از میدان معلم شهر کیاسر آغاز  شد.

مردم ولایی  و شهید پرور چهاردانگه که در ابتدای میدان معلم شهر کیاسر منتظر ورود پیکر پاک شهدا بودند با ورود این آلاله های عاشورایی را همانند نگینی  در بر گرفتند تا با عطر دل انگیز قدوم آنها روح خسته و دنیا زده خود را در آستانه بهار طراوت بهاری دهند.

۱۷:۲۰۰   تشییع کنندگان پیکر پاک این شهدا را در بلوار امام رضا (ع) تشییع نمودند تا به میدان ولیعصر رسیدند.

۱۷:۴۰ تشییع ابدان مطهر شهدا در خیابان شاهد شهر کیاسر

۱۷:۵۰ورود پیکر پاک شهدای گمنام دفاع مقدس به مصلای نماز جمعه شهر کیاسر برای مراسم با شکوه وداع با شهدا

حضور گسترده جوانان و بانوان در این مراسم چشمگیر بود.و آنها به خبرنگار ما گفتند گرچه ما زمان جنگ نبودیم و رشادت های آنها را شاهد نبودیم اما امنیت امروز ما مرهون از خود گذشتگی و ایثار این مردان همیشه ماندگار تاریخ پر فراز نشیب این ملت می باشد.

یکی از شرکت کنندگان در این مراسم گفت: این شهدا هیچ وقت گمنام نیستند، اگر گمنام بودند پس چرا این همه مردم برای تشییع آنها آمدند؟! آنها خوشنام و طبق آیه قرآن مجید زنده می باشند و در نزد خدا روزی می خورند.

 یکی از خانواده های معزز شهدا به خبرنگار ما گفت: فکر می کنم همین الان برادرم را دارم تشییع می کنم  حضور شهدا برای ما برکت می باشد، چون هشدار به ما می دهد که مواظب دشمنانتان باشید و از ولایت فقیه اطاعت کنید.تا به کشور آسیب وارد نشود.

 نماز جماعت  مغر و عشاء به امامت حجت الاسلام دکتر تیموری امام جمعه بخش چهاردانگه اقامه می شود.

۱۸:۳۰، آغاز مراسم با شکوه وداع با شهدا در مصلای نماز جمعه کیاسر با مداحی مداحان و سپس پیکر پاک شهدا به ساری برگشت می نماید.

کردان فرمانده بسیج چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار ما در باره تشییع شهدای گمنام در بخش چهاردانگه گفت:امروز بخش چهاردانگه و شهر کیاسر میزبان دو شهید گمنام و خوشنام ۱۷ و ۲۱ ساله بودکه به حق الگوی واقعی ما در مبارزه با استکبار خواهد بود.

 سید محمد حسین سلطانی که در این تشییع جنازه باشکوه شرکت در گفتگو با خبرنگار چهاردانگه نیوز داشت اظهار داشت:شهدا چراغ راهنمای ما مردم در امور زندگی هستند که خوب زندگی کنیم یعنی حقوق را در قبال حق ، مردم و خود محترم بشماریم و شهدای خوشنام خوشنامی را در گمنامی جستجو نمودند چون هدف والا آنان خدمت به مردم و جلب رضایت حق بوده است .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.